Ažman
Ažman transport

Ažman transport
 
 
Zgodovina Ažman zgodovina I. zgodovina II. zgodovina III. zgodovina IV. zgodovina V. zgodovina VI. zgodovina VII.
 
V letu 1969 je Franci že zamenjal prvi tovornjak s Hanomagom MARKANT, z nosilnostjo 3 tone.
Pa ni mislil le na kamione, tudi na dekleta. Tako mu je usoda v življenje napotila njegovo ljubljeno Mimi,ki jo spoznal na poti v gostišče Draga, kamor je dostavljal krompir.
Z Mimi sta tako skupaj sta zagrizla v jabolko. In kmalu je zajokalo...
Kljub temu, na nov kamion bo treba tudi misliti! Leta 1973 je na Ažmanovo dvorišče pripeljal nov pridobitev, tovorno vozilo MERCEDES 14-13 KIPER, s še večjo nosilnostjo, kar 6 ton, predvsem pa uporabnostjo, saj je z njim Franci lahko prepeljal več tovora in to v obeh smereh.
Leta 1975 je Franci začel voziti za Verigo, kjer je leta 1956 kot vajenec začel in se izučil. Ker pa je tovor , ki ga je Veriga uporabljala, postajal vse težji in težji, je potreboval močnejši in novejši tovornjak.
In sledil je Mercedes 14-18, za katerega je Franci pripel prvo 6 tonsko dvoosno prikolico in postal vsestransko operativen.

Vedno je bil pripravljen pomagati drugim, bil je eden izmed ključnih organizatorjev reševanja Posočja po potresu leta 1976. Organiziral je konvoj pomoči vozil, strojev in opreme, ki se je tja prebijala preko Vršiča. Podarjenih ur in kilometrov nikoli ni štel.
 
Copyright © 2011 AŽMAN d.o.o.
posodobitev strani SPLETINA.SI