Ažman
Ažman transport

Ažman transport
 
 
Zgodovina Ažman zgodovina I. zgodovina II. zgodovina III. zgodovina IV. zgodovina V. zgodovina VI. zgodovina VII.
 
Potrebe naročnikov so narekovale večji kamion. Tako je dvoosnega Mercedesa izpodrinil FIAT 619 F1 s triosno prikolico. Ta je bil posebnež, saj je imel volan na desni strani in z njim je bilo kaj težko prehitevati, pa je Franci kljub temu zdržal z njim dolga tri leta. Do odločitve o zamenjavi ga je pripeljalo dejstvo, da so nadomestni deli težko dostopni, zato je »posebneža« prodal.
(»Prava ODLOČITEV«, si oddahne sin Klemen, ki prisega na Mercedes.)
Leta 1979 je sledil je nakup novejšega dvoosnega vozila Mercedes Benz 18-32 Kiper (prekucnik) s triosno prikolico in registrsko št. KR 129 719. NEPARNA, seveda! Do skrajnosti nesmiselna zakonodaja je Francija napotila k nakupu enakega vozila 19-32 z registrsko KR 188 848, torej PARNO, ki je le v kombinaciji z neparno omogočala vsakodnevne vožnje.
Tudi to je Franci preživel, prav tako uvedbo naftnih bonov in mešetarjenje z njimi.

Leta 1981 je kupil prvi novi kamion, in ta še vedno ponosno stoji na Ažmanovem dvorišču, še vedno je registriran kot Oldtimer ( Franciju služi za odvoz snega).
Leta 1986 je sledil prvi sedlasti vlačilec Mercedes 18-33, s cisterno za cement, s katerim je prevažal razsuti tovor za potrebe gradbenega podjetje Gorenc iz Radovljice (zanimivost: vozilo je ob nakupu v Nemčiji imelo prevoženih že 1 200 000 km, kar danes pomeni, da je vozilo godno za odpis).
Nakup prvega NOVEGA vlačilca Mercedes 19-48 se je zgodil 1989. Vozilo z zunanjo podobo že močno spominja na vozila iz današnjega časa. Vlačilec je imel (takrat največ možnih) in zavidljivih 480 konjskih moči .

Franci je preživel vse, pa še kaj več: »šrange«, pustovanja ob davčnem vijaku in pobiranju samoprispevka za razvoj šušmarstva, pa tudi za gasilce in glasbo je ostalo dovolj energije in časa.
 
Copyright © 2011 AŽMAN d.o.o.
posodobitev strani SPLETINA.SI