Ažman
Ažman transport

Ažman transport
 
 
Zgodovina Ažman zgodovina I. zgodovina II. zgodovina III. zgodovina IV. zgodovina V. zgodovina VI. zgodovina VII.
 
Za Ažmanove je Razpad Jugoslavije pomenil izgubo trga in zasluženega denarja, vsekakor pa potrebo po spremembi in iskanju novih trgov ter novih priložnosti.
Franci in Mimi sta 12. decembra leta 1990 ustanovita skupno Podjetje za transport trgovino in turizem AŽMAN d.o.o.LESCE,s sedežem na Tržaški ulici v Lescah in zaščitnim znakom AFM, ki je v obliki kratic pomenil AŽMAN-FRANC-MARIJA.

Ob iskanju novih poti in izzivov se jima je 1995 pridružil tudi sin Klemen, ki je od leta 1991 že izvajal svojo avtoprevozniško dejavnost.
Leta 1993 je bila družba AŽMAN d.o.o. Lesce že mednarodno orientirano podjetje, ki je pospešeno investiralo v vozni park in infrastrukturo potrebno za opravljanje svoje dejavnosti. Leta 1993 sta Franci in Klemen z voznikom Andrejem z daljne Danske pripeljala prvo popolnoma novo, okolju prijazno tovorno vozilo EURO 1 in sicer vlačilec MECEDES BENZ 18-50 s polprikolico SCHMITZ.
Vendar pa je najsodobnejši jekleni konjiček s 500 konjskimi močmi moral zaradi nenapovedane spremembe zakona o omejevanju uvoza vozil – kar je bila posledica takratne politične zaščite domačega proizvajalca vozil TAM Maribor - več mesecev počakati na Jesenicah za carinsko ograjo, vse dokler Franci ni izbojeval bitke z državo in uspel.
Nič ni moglo zaustaviti nadaljnjega širjena voznega parka. Pridnost, trdna volja in potrebe naročnikov so terjale svoje. Podjetje se je širilo,vendar ni nikoli spregledalo skrbi za okolje. Vedno so bili v koraku s časom, saj so takoj investirali v vozila kakovosti EURO 2, ko so se le-ta začela proizvajati.
Da bi zagotovili celovito logistično storitev in zmanjšali čakanje ob carinjenju blaga, je podjetje ustanovilo lastno Špedicijsko izpostavo na Jesenicah in Mostu na Soči ter mejnem prehodi Korensko sedlo. Omenjena dejavnost se je v nadaljevanju razvejala v carinsko skladiščenje blaga in izvedbo prvega poenostavljenega carinskega postopka v Sloveniji (t.i. »hišnega carinjenja«),ki je naročnikom poleg časa prihranil tudi veliko denarja.
Mama Mimi je poleg financ odlično skrbela za družino ter medsebojne odnose in vrednote v podjetju, hkrati pa je vedno skrbno bdela nad tem, da je rast podjetje raslo le v tolikšni meri, kot so to omogočala denarna sredstva.
Franci je ves čas razmišljal o širjenju in bodočem parkirišču z delavnico. Hči Mojca si je v tem času pridno nabirala znanje, medtem ko se je sin Klemen že začel ukvarjati s komercialo, hkrati ko je igral pri narodnozabavnem Ansamblu Gorenjski Muzikantje iz Begunj.
Sicer pa so bila devetdeseta leta tista, ki so AŽMAN d.o.o. zaznamovala z bogato infrastrukturo, nakupom parkirišča Lancovo, ves ta čas pa je raslo tudi število zaposlenih.
 
Copyright © 2011 AŽMAN d.o.o.
posodobitev strani SPLETINA.SI